kiedy SEO się nie opłaca

Kontynuując poprzedni wątek – kiedy SEO się nie opłaca? Jak pisałam na zakończenie – jeśli koszty usługi przewyższają zyski. A kiedy i dlaczego tak się dzieje? Tutaj sprawa jest zdecydowanie bardziej skomplikowania, dlatego że dobrze wziąć pod uwagę wiele aspektów. Czasami niektóre firmy upierają się, by pozycjonować bardzo konkurencyjne słowa, które dużo kosztują. pozycjonowanie rybnik

Większość pozycjonerów raczej podejmuje się tego zadania, bo mogą nieźle na tym zyskać. Wyjątkowo niebezpieczne są ogólne frazy. Weźmy dla przykładu księgarnię internetową. Na rynku funkcjonuje ich sporo, zarówno bardzo dużych (Empik, Gandalf, Merlin), jak i mniejszych, które siłą rzeczy nie mają tak wysokiego budżetu na reklam. I jeżeli taka niewielka księgarnia internetowa, zdecyduje się na promocję wykorzystując pozycjonowanie, może bardzo dużo zyskać. Jednak może stracić, jeżeli uprze się na pozycjonowanie na taką frazę, jak… książki. Zobaczmy jak to wygląda w Google. Na tę frazę jest aż 121 milionów wyników wyszukiwania! Ostrożnie licząc – wypozycjonowanie może kosztować nawet kilka tysięcy złotych – za POJEDYNCZNĄ FRAZĘ! A tymczasem księgarnia za jedną sprzedaną książkę nie dostaje wielkiej prowizji. Istnieje ogromne ryzyko, że straci na takiej „promocji” bardzo duże pieniądze!Więcej informacji także tutaj pozycjonowanie rybnik pozycjonowanie rybnik – tekst jest OK Znazlazłem także pozycjonowanie rybnik Warto rzucić okiem także na pozycjonowanie rybnik

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pozycjonowanie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz