Obecnie większość pozycjonerów skupia się na linkach do pozycjonowanego serwisu. To podejście ma dobre uzasadnienie aczkolwiek pominięcie optymalizacji pozycjonowanej strony jest sporym i czasem dość kosztownym błędem.
Zrobienie podstawowej optymalizacji pozwala na podniesienie skuteczności i trwałości pozycjonowania. Wystarczy umieścić ważniejsze słowa kluczowe w tytule strony (znacznik TITLE w sekcji HEAD) oraz treści aby strona zyskała, często nawet znacznie.
W tym artykule chciałbym poruszyć kwestię efektywności umieszczenia słowa kluczowego w tytule strony. Jeśli pozycjonuje się stronę dla frazy gdzie występuje spora konkurencja – powyżej 60% – to umieszczenie tej frazy w tytule przy tym samym linkowaniu pozwala na skok o kilka do kilkunastu pozycji. Mowa oczywiście o stronie, która jest pozycjonowana od dłuższego okresu.
Tytuł strony jest potężnym narzędziem – oczywiście pod warunkiem, że używamy go z głową. Ważnym zastrzeżeniem jest to, że umieszczeniu frazy w tytule strony musi towarzyszyć umieszczenie tego słowa w treści strony. W przeciwnym razie może to skutkować nawet filtrem i spadkiem pozycji.
Znazlazłem także Pozycjonowanie Rybnik
Pozycjonowanie Rybnik – też dobry
Znazlazłem także Pozycjonowanie Rybnik
Na temat Pozycjonowanie Rybnik to też niezłe źródło